03 august 2012

Sommeren er på hell

Hei igjen alle sammen!

Kalenderen viser tredje august allerede og sommerferien nærmer seg slutten. Kjekt å se at så mange har tatt turen innom bloggen min i ferien til tross for minimalt med blogginnlegg fra min side. Det setter jeg stor pris på :-)

Har dere hatt en fin sommer så langt? Vi har for det meste holdt oss hjemme, men var en uke i Danmark og har i tillegg hatt mange fine turer på sjøen med båten vår. Været kunne nok vært bedre, men jeg må si meg fornøyd med sommeren likevel :-)

Jeg har vært veldig ivrig, kanskje en smule overivrig, på kjøp- og salgssidene på Facebook den siste tiden. Det som fra min husbonds side ble sett på som en uskyldig interesse for gjenbruk har kanskje utviklet seg til en litt slitsom hobby, da det stadig sirkulerer i møblementet her hjemme. Jeg har solgt mye, men også fått inn en del nye gjenstander. Men aldri så galt at det ikke er godt for noe; mine geografiske kunnskaper har økt betraktelig da jeg har måttet kjøre rundt med kart og kompass for å finne frem til enkelte av skattene jeg har dratt i hus ;-) 

Mitt siste innkjøp er et sett barnemøbler som skal males og dekorers og plasseres enten i stuen eller på småguttenes rom :


Møblene er i heltre og er i følge selger 10 år gamle. De er pent brukt og trenger kun pusses litt før jeg kan male dem. Er litt usikker på hvordan jeg vil ha dem, så om noen har gode tips og ideer og linker til bilder av lignende møbler så mottas dette med takk.

God helg til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar