20 desember 2011

Kommenter alt dere orker :-)

Har fått en del tilbakemeldinger på at det ikke har gått an å legge igjen kommentarer på bloggen min for de som ikke har opprettet en google-konto. Dette har jeg nå prøvd å ordne, slik at alle som vil kan kommentere. Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger fra dere, her er det bare å skrive i vei :-)

Nå, hvordan går det med julestria? Er dere kommet i mål? Jeg for min del kommer vel aldri i mål, til tross for at jeg har hatt god kontroll hele tiden. Det er bare det at jeg stadig kommer på nye ting jeg ønsker å gjøre, både i forhold til pynting, baking og julegavehandling. Tror jeg kunne holdt på med forberedelser i det uendelige, så det er godt det ikke er så mange dager igjen ;-)

Nå holder jeg på å bake seigmenn og snøballer. Sistnevnte er marsipankuler duppet i hvit sjokolade, deretter ruller jeg dem i kokkos. Oppdaterer bloggen littegrann mens jeg venter på at sjokoladen skal smelte i vannbad :-)


De hyggelige julekortene vi har fått i år, henger som et lite collage på kjøkkenskapet. Koselig å ha dem der, da mesteparten av fritiden tilbringes i nettopp dette rommet.



Ute har vi sørget for at småfuglene ikke skal sulte denne vinteren. Hadde planer om å lage egne meiseboller etter en oppskrift jeg leste i Rom 1-2-3 tidligere, men jeg gikk for den lettvinte løsningen i år også...så får vi heller se neste år ;-) Har forresten ennå til gode å se fugler spise av godsakene vi har hengt opp, kanskje de er blitt for fine på det og ser seg om etter mer spennende godsaker i nabolaget.


2 kommentarer:

  1. Endelig;)
    Klem Lisken!;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt:) Skikkelig julastemning av å lesa bloggen din!

    SvarSlett