15 desember 2011

Hverdagsglede


Nytt møbel i hus! Jeg er så glad, denne stolen falt jeg pladask for første gang jeg så den, og nå er den vår! Planen er å ha den rundt kjøkkenbordet, men det er godt mulig den blir plassert foran skrivebordet istedenfor. Det er en gammel kontorstol så kanskje den blir finest i skrivebordskroken? Det får jeg se etter at jeg har vasket og stelt den. Har ingen planer om å male den med det første ettersom jeg synes den har veldig fin patina slik den er i dag.

Det er utrolig hvor mye glede en slik "skatt" kan gi til oss interiørfrelste. Jeg må si den gjorde dagen min perfekt hvertfall :-)

Ellers har dagen i dag bestått av rydding fra ende til annen. Jeg orker ikke så mye for tiden på grunn av svangerskapet og den travle lille ettåringen vår, så jeg har fått god hjelp av mine foreldre i dag. Takk og pris for det :-) Husbonden er opptatt med å bygge garasje i gården, så det er godt å kunne få litt avlastning av familien.


Jeg har forresten aldri hatt noen favorittjuleblomst, og i år er det første gang jeg har Amarylles i hus. Jeg har aldri vært plaget med grønne fingre, så det er vel derfor jeg ikke har vært så opptatt av blomster til jul, men denne blomsten er kjempefin så her har jeg gått glipp av noe. Tenker at jeg må investere mer tid, interesse og penger på juleblomster i tidene fremover :-)

Ha en fin kveld kjære lesere!

Klem

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar