28 desember 2011

Smugtitt på våren

Det bugner av interiørbaserte nettbutikker som byr på den ene herligheten etter den andre. Jeg har vært innom uttallige av disse butikkene, noen er dyre mens andre ikke er så aller verst i pris. Men butikken jeg rett og slett har oversett er HM HOME. Jeg har bladd fort i katalogen, men aldri satt meg skikkelig inn i deres nettside og heller aldri handlet noe derifra- frem til i dag! Det blåser stikker og strå ute, regnet plasker ned og det er kaldt, så jeg bestemte meg for å drømme meg litt bort til lysere, varmere tider, noe som selvsagt resulterte i et par, tre, fire, fem, seks, SYV nye godbiter til hus og hage. Jeg falt rett og slett fullstendig for deres herlige vårprodukter, det var så mange flotte farger på både puter, håndkler, duker og så videre. I tillegg er det mulig å få mye for pengene!

Vår fargepalett i hjemmet går stort sett i hvitt og sandfarger. Jeg liker veldig godt en fargeklatt her og der, men når jeg først skal kjøpe noe nytt til hjemmet ender jeg som oftest opp med noe som glir inn i mengden av alt annet vi har. Jeg jobber med meg selv på dette området og satser på å få inn litt andre farger i hjemmet etterhvert ;-)

Men når det kommer til uterom derimot, kan jeg godt boltre meg i allslags farger. Hageputer, hageduker, blomster og diverse kan godt ha friske, klare, varme farger som gir følelsen av en varmere tid, til tross for dårlig vær og kalde dager. Så med tanke på årets hageprosjekt (les: lage utemøbler av europaller), har jeg i dag investert i følgende "must haves":



Og så ble det kjøpt litt til innendørsbruk også, ettersom det er en stund til jeg får nyte mine nye uteputer :-)

Håndkler til gjestetoalettet :-)





Det var også mange andre flotte produkter å finne på HM HOME, det er verdt å ta turen innom deres nettside, www.hm.com.





Ønsker dere alle en fin dag!

Klem

Siv











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar