30 januar 2012

Fornøyd så langt

Legger ved noen bilder av barnerommet slik det ser ut så langt. Det gjenstår en hel del, som bilder, gardiner, pynt og diverse, men det kommer etterhvert :-)


En skuvseng på hver sin vegg. Begge sengene skal males, klarer bare ikke å bestemme meg for farge! Kurvstolen hadde jeg da jeg var liten, regisørstolen er bruktfunn. Sistnevnte skal få ny farge og nytt stoff.


Gulvteppet falt i smak hos lillegutt. Han stortrives på rommet sitt, det er tydelig at han kjenner gleden av noe mykt og varmt under føttene :-) Bildene og tavlen til høyre er loppefunn. Vurderer om jeg skal henge de opp slik de er, eventuelt male rammene i en litt koseligere farge. Puffen er kjøpt hos Pernille Sith.



Taklampen er fra Ikea. For noen uker siden kom jeg over en kjempesøt lampe hos Living, og klarte selvfølgelig ikke å la være å kjøpe den. Men når jeg ser på den lampen vi allerede har så passer den godt inn i rommet i forhold til fargene. Så nå lurer jeg på å levere den andre tilbake, eventuelt henge den opp senere.

Det er ikke så lett å skille veggfargen fra hvit, men ser du nøye på bildet (som er av noe dårlig kvalitet) ser du at det er forskjell på de eggehvite listene og den helt lyse grønnlige veggfargen. Jeg er glad jeg ikke valgte en mørkere farge, er superfornøyd slik veggene er nå.


Der hvor sjenken står skal garderoben plasseres. Sjenken skal forøvrig ned i garasjen og fylles opp med rot og skrot ;-)


Nå er det på tide å ta kveld her i heimen.

God natt alle sammen

Klem - Siv






2 kommentarer:

  1. Så fint det blir!! De var så søte de sengene! Du bør beholde mintfargen ;)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint Sifi:D Nydelig med teppe!!

    Klem klem:)

    - Lisken

    SvarSlett